Kallos Jasmine- maska do włosów

 

Intensywny krem odżywczy, który odżywia i regeneruje włosy po zabiegach fryzjerskich.
Doskonały do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnienie, farbowanie i trwałą ondulację. Maska wzbogacona o wyjątkowe składniki powoduje łatwe rozczesywanie się włosów, odżywia i nawilża. Ma intensywny zapach jaśminu. Nadaje włosom blask, elastyczność i miękkość.


Skład:


Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glicol, Hydrogenated Polysorbutene, Parfum, Panthenol, Dimethicon, Hydrolized Milk Protein, Cyclopentasiloxane, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone
 
Maskę możemy kupić w Hebe, od jakiegoś czasu dostępne są również w Naturze.Możemy dostać je o dwóch pojemnościach: 275 ml i 1000 ml.Ja kupuje małe, ponieważ nie jestem w stanie litrowej zużyć przed końcem.Konsystencja jest dosyć rzadka i lekko spływa z włosów.
 
Maskę mam parę miesięcy.Jest bardzo wydajna, pomimo małej pojemności.Stosowałam ją na dwa sposoby:przed i po umyciu włosów.W obu przypadkach sprawdziła się bardzo dobrze, choć lepiej nawilża i nabłyszcze po umyciu włosów.Włosy po niej są niesamowicie gładkie, miękkie i dobrze nawilżone.
 
Zapach jest bardzo intenstywny, chemiczny, niektórym będzie to przeszkadzać, jednak mnie się całkiem podoba.
 
Podsumowując bardzo polubiłam się z tą maską.Maska jest bardzo tania litrowa kosztuje 10 zł, czyli niewiele.

 

8 komentarzy :

  1. Świetna ta maska. Sama musze spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie maski Kallos, zawsze dobrze się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ciągły problem ze znalezieniem odpowiednego produktu do włosow, może wypróbuję tą maskę:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna maska do włosów, moja współlokatorka ją miała.
    Aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. po zrobieniu ombre mam właśnie problem z rozjaśnionymi końcówkami, jednak każda odżywka jaką miałam w swoich łapkach sprawiała że moje włosy nawet dwie godziny po umyciu wydawały się przetłuszczone ;/ może wreszcie produkt dla mnie i dla moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się zapowiada, chyba ją wypróbuję. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. CIągle planuje zakup jakieś maski tej firmy,a finalnie zawsze wybieram co innego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze w takiej cenie moze naprawdę warto spróbować tan maski. :)
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka