O podkładzie słow kilka...

Hej, jest to mój pierwszy post :)
 Od dawna interesuję się blogami i vlogami.Przyjaciółka skłoniła mnie do założenia swojego kącika na blogosferze. Mam sporo pomysłów dotyczących mojego bloga.
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o podkładzie


Jest to podkład Laura Mercier Silk Creme Oil Free. Kupiłam go jakiś czas temu w Douglas, ma 30 ml, kosztuje 269,00 zł. Mój kolor to Cream Ivory, który pomogła mi dobrać konsultantka Douglas.


Utrzymuje się dość długo, gdy nałożę go rano pozostaje przez cały dzień i nie muszę poprawiać makijażu w ciągu dnia, może jedynie zmatowić lekko pudrem, gdyż mam cerę, która tego wymaga. Dobrze wtapia się w skórę, wygładza twarz, tuszuje niedoskonałości. Puder, który widzicie na zdjęciu dostałam jako próbkę do wykończenia makijażu.
Mam nadzię, że spodoba Wam się post i będziecie częściej zaglądać na mojego bloga ;)

8 komentarzy :

  1. Życzę sukcesów w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie znam kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale wygląda zachęcająco ;) Życzę powodzenia w blogowaniu, też jestem nowa ;)

    obserwuję ;)
    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! Obserwuje i liczę na rewanż

    Zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie! (podczas zmiany nazwy bloga straciłam wszystkie komentarze, za co z góry przepraszam)
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w blogowaniu :) Jeżeli potrzebujesz nowego wyglądu bloga to zapraszam do siebie. Od czasu do czasu tworze szablony na blogi :) A co do podkładu to powiem Ci, że jestem na niego napalona za sprawą recenzji Hani [digitalgirl13]. Niestety nie stać mnie w tej chwili na takie cudo :( Może kiedyś.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten podkład :) Jedyną wadą tego kosmetyku jest cena :) Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :) zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka