Nowości z paru miesięcy.

Cześć,
nie było mnie sporo czasu...Sama nie wiem, jak to się stało, ale nie byłam w stanie nic napisać.Wracam i mam nadzieję, że już na stałe.Przez kupiłam dużo kosmetyków.Nie pokażę Wam wszystkich, bo już część jest dawno skończyłam.Nie pamiętam dokładnych cen, bo kupowałam je w różnych odstępach czasu...



Biedronka:
Peeling Farmona Tutti Frutti około 4 zł.
Krem do rąk Farmona Tutti Frutti około 4 zł.
Bebeauty kremowy żel pod prysznic 4 zł.
Olejek marion 4 zł.


Rossmann:
Szampon Head&Shoulders.
Żel pod prysznic Isana,
Ziaja pasta oczyszczająca.
Rimmel tusz do rzęs.
Rimmel pomadka.
Wibo matowa pomadka.
Rimmel eyeliner w pędzelku.
Wibo nawilżająca pomadka.
Wibo paleta do konturówania.
Wibo róż do policzków.
Rimmel paleta cieni.
Rimmel róż do policzków.


Drogeria internetowa:
Szampon Jantar.
Lakier do ust Rimmel.
Krem BB Garnier.
Lakier do ust Revlon.
 
Yves Rocher:
żel pod prysznic.
 
Rossmann:
Odżywka do włosów Aussie.
Rival de loop tonik do twarzy.
 
Natura:
Konturówka Pierre Rene.
 
SuperPharm:
Himalaya krem do twarzy.
 


Avon:
Lakier do paznokci w odcieniu żółtym.
Podkład do twarzy.
Maseczka do twarzy.
Maseczka do stóp.

Już jutro pojawi się kolejny post, więc zapraszam.

10 komentarzy :

  1. Dobrze, że już wróciłaś :), widze że będzie co testować przez następne tygodnie :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy. Produkt z Ziaja jest moim ulubieńcem stycznia, uwielbiam go, świetnie działa na moją cerę ;) Tusz z rimmel i pomadka z wibo też miałam i uważam, że oby dwa te produkty są świetne! ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję że już jesteś na stałe, stosowałam kosmetyki Tutti Frutti i jestem zadowolona :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich rzeczy mam tylko krem BB Garniera. Nie nadaje się do mojej cery - strasznie się po nim błyszczę i mam wrażenie, że zatyka mi pory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty z pewnością dla wielu dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę paletkę z wibo i ją uwielbiam!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka ;) życzę udanego testowania ;)
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałe produkty, kilka z nich znajduje się w mojej kosmetyczce :) Oby się sprawdziły! Pozdrawiam
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne i wspaniałe produkty :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka