Odżywka do rzęs Revitalash

Cześć dziewczyny!
Na wstępie bardzo chciałabym Was przeprosić za moją bardzo długą nieobecność.Niestety miałam problemy zdrowotne,ale już wszystko jest dobrze,więc będę mogła pisać częściej.
Dzisiaj przygotowałam recenzje odżywki do rzęs.


Odżywka przychodzi do nas w bardzo ładnym kartoniku.Z tyłu opakowania znajduje się parę informacji m.in. skład odżywki.



Moja odżywka ma 1 ml. i starczyła mi tylko na miesiąc.Aplikator wygląda jakby był do eyelinera.To wszystko po to,aby odżywka dotarła jak najbliżej górnej linii rzęs.
Odżywkę stosujemy na oczyszczoną skórę okolicy oczu,nakładając na górną linię rzęs.
Jeśli chodzi o efekty,to jestem zadowolona,ale nie było efektu WOW.Myślę,że gdybym używała odżywkę jeszcze co najmniej miesiąc efekty byłyby o wiele większe.
Marzyłam o długich i pogrubionych rzęsach,ale się trochę rozczarowałam.Rzęsy urosły,ale na pewno nie o tyle o ile bym chciała,nie zostały pogrubione,ale są co raz ciemniejsze.

Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia przed i po,więc nie będziecie miały porównania.Czy polecam odżywkę?Myślę,że tak,ale lepiej zainwestować w większą pojemność.

10 komentarzy :

  1. dużo dobrego o niej słyszałam, ale nie wiem, czy warto wydawać tyle kasy, skoro są inne i równie skuteczne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem z niej zadowolona. U mnie tez pojawila się recenzja tej odzywki 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam produkt tej marki ale sama nie jestem z niego zbytnio zadowolona.
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten produnkt przyniósł kolosalne efekty :)

    Obseruję pod nazwą katrin, może rewanż? :) Mój nowy blog http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam takiej odżywki, ale chyba się zaopatrzę! :)
    http://dearilyanddon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam żadnej odżywki do rzęs, ale na szczęście tego nie potrzebuję, bo mam naturalne długie i zdrowe rzęsy :D A co do tej odżywki to o niej nie słyszałam wcześniej.
    Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam chyba o tej odżywce chyba że kiedyś obiło mi się o uszy ale z chęcią bym ja przetestowala :)

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog ;D Chetnie wyprobowalabym to odzywke;
    zaobserwowalam i licze na rewanz ;)
    pamietnikvanille.blogspot.co,

    OdpowiedzUsuń
  9. mysle ze mi by sie cos takiego przydało
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam 4longlashes i bardzo sobie chwalę, choć nie ukrywam że tą też z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka