Ulubieńcy grudnia-pielęgnacja.

Cześć,
zapraszam Was na post o ulubieńcach grudnia.Podzieliłam ich na dwie części, dzisiaj opowiem o kosmetykach do pielęgnacji, jutro o kosmetykach do makijażu.



Farmona Tutti Frutti krem do rąk
Kupiłam go w Biedronce za około 4 zł.Podoba mi się jego zapach.Moje dłonie szybko się przesuszają, ale odkąd mam ten krem nie mam takiego problemu, ponieważ dobrze nawilża moje dłonie.Wcieram go także w płytkę paznokcia i skórki.


Maseczka do twarzy Avon aloes i bawełna
Kupiłam ją w katalogu za parę złotych, na pewno mniej niż 10 zł.Pozostawiam ją 15 min i zmywam.Skóra jest gładka, nawilżona i widocznie odżywiona.


Marion olejki orientalne
Mój pierwszy olejek z tej firmy.Kosztował 4 zł w Biedronce.Stosuję go na końcówki i do tego sprawdza się fajnie.Dobrze je zabezpiecza i nawilża.


Head&Shoulders 2in1
Kupiłam go w Rossmannie za ponad 10 zł.Szampony z tej firmy kupuję regularnie.Tym razem wybrałam z odżywką i sprawdza się super.Nie muszę po nim używać odżywki, bo włosy są fajnie wygładzone.Szampon dobrze radzi sobie z łupieżem.


Kallos Keratin maska do włosów
Miałam już jedną maskę z tej firmy i sprawdzałą się dobrze, więc kupiłam tą.Fajnie nawilża włosy, stają się bardziej lejące i miękkie.

8 komentarzy :

  1. Lubię ten krem do rąk, a maski tej firmy coraz częściej widzę na blogach. Chyba w końcu skuszę się na którąś z nich ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska jest cudowna, używam tylko z tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk i szampon to moi ulubieńcy. Cudowny zapacg i w obu przypadkach swietna pielęgnacja skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zastanawiałam się nad kupnem tej maski, bo miała wiele pozytywnych opinii :) Fajny post.
    strefabezstresu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No własnie często słysze dobre słowa o tych maskach - musze w końcu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutti Frutti:D cudowny jest:) Bardzo fajni ulubieńcy:) mam troszkę tej maseczki od koleżanki na spróbowanie i jest super:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kremy tutti frutti;) maski z kallosa też u mnie się świetnie sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą samą maskę. Do szału doprowadzał mnie jej zapach. Opakowanie wg mnie za duże. Teraz kupiłam Kallosa w mniejszym opakowaniu. Przynajmniej wiem, że szybko zużyje.

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka