Gamiss.com Valentines Day.

Strona Gamiss.com wprowadziła prezenty na Walentynki 2018!Uwielbiam Walentynki.W sklepach możecie znaleźć mnóstwo prezentów dla drugiej połówki.Na stronie gamiss macie do wyboru dużo ciekawych przedmiotów.Jeśli planujecie jakiś zakup w tym sklepie lub innym z Chin, to polecam zamówić wcześniej, aby mieć pewność, że zdąrzy dojść.Wybrałam dla Was trzy produkty, które moim zdaniem są najlepsze.Jestem ciekawa czy Wam się spodobają.

 

 
Pierwszym produktem, a w sumie produktami są bluzki.Bluzki podobają mi się głównie dzięki napisom i nadrukom.Mamy do wyboru wszystkie rozmiary.Możecie kupić tylko jedną bluzkę np. damską, albo zamówić komplet dwóch bluzek damskiej i męskiej.Pewnie będą z cienkiego materiału, ale fajnie jest mieć ciekawe bluzki z ukochaną osobą.

 
Drugi produkt to poszewka.Podoba mi się ten napis.Wykonane jest serce, które jest zrobione z różyczek.Bardzo ładnie to wygląda.Pamiętajcie, że zamawiacie tylko poszewkę, a nie całą poduszkę.Bardzo lubię poduszki, więc z chęcią bym taką przygarnęła.

 
Już ostatni produkt, który wybrałam to lampa.Lampa jest w kształcie róży.Uwielbiam róże, może nie prawdziwe, bo szybko się u mnie psują, ale na ubraniach czy gadżety w jej kształcie jak najbardziej.Przydałaby mi się taka lampa w pokoju.Wygląda na drogą i fajnie by wyglądała na biurku.
 
The valentines activity start on January 12th
 

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka