Rosegal valentines day sale

Sklepy wypełnione są już prezentami na Walentynki.Ja w tym roku zamawiam przez internet.Tym razem skusiłam się na produkt z Rosegal.com.Sklep w swojej ofercie ma mnóstwo ciekawych produktów.Znajdziecie tam ubrania, gadżety, czy kosmetyki.Już jakiś czas temu pojawiły się prezenty na Walentynki.Warto zerknąć, na pewno znajdziecie coś dla siebie.Spodobało mi się wiele poduktów, kilka Wam pokażę.

 
 
 
Mam dużo poduszek w swoim domu.Bardzo je lubię i z chęcią kupuję kolejne.Spodobała mi się ta z napisem i serduszkami.Pamiętajcie, że zamawiacie tylko poszewkę.
 

 
Kolejna rzecz to lampa.Lampa jest idealnym dodatkiem do pokoju.Będzie świetną dekoracją na toaletce.Wybrałam z napisem love i serduszkami.Dołączony jest do niej pilot.Możemy nic zmieniać kolor.Bardzo fajne rozwiązanie, jestem ciekawa jak będzie to wyglądało w rzeczywistości.
 
 
 
Nie mogłam przejść obojętnie obok tego zestawu.Takie maleństwo skrywa w sobie trzy różyczki i misia.Różyczki to płatki do kąpieli, misiu jest z napisem I love you.Wasza druga połówka na pewno ucieszy się z takiego prezentu.
 
 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka