BareMinerals zestaw pudrów mineralnych

Cześć dziewczyny!
Parę miesięcy temu udało mi się kupić zestaw mineralnych pudrów.Kosztowały ponad 130 zł.Przetestowałam je i dzisiaj chciałabym Wam o nich opowiedzieć.


Każdy puder mieści się w bardzo ładnym słoiczku.Posiadają zabezpieczenia,które urywamy i dostajemy się do pudru.Możemy zamykać i otwierać puder,przekręcając białą nakładkę.
Podkład i puder mają po 2 g,a bronzer 1,5 g.



Pierwszy to podkład w pudrze,drugi bronzer,a trzeci puder.

Podkład w pudrze:
Bardzo lekki podkład.Zakrywa niewielkie niedoskonałości,niestety nie poradzi sobie z większymi.Kolor dopasowuje się do skóry.Utrzymuje się parę godzin.

Puder :
Idealnie współgra z podkładem,dzięki czemu możemy cieszyć się gładką skórą.Puder świetnie matowi skórę i przedłuża trwałość makijażu.Dodaje naturalnego blasku.Skóra jest idealnie zmatowiona i nie świeci się.Razem z podkładem utrzymuje się cały dzień,ale czasem wymaga choć jednej poprawki.

Bronzer:
Kolor wchodzi w pomarańcz,niestety nie widać tego na zdjęciu.Jest bardzo ciemny,więc bladzioszkom odradzam kupna.Trzeba z nim uważać,bo można przesadzić i pozostanie nam plama na twarzy.Na pędzel nakładamy niewielką ilość,najwyżej będziemy stopniowo dodawać,do efektu jakiego chcemy osiągnąć.Bronzer utrzymuje się cały dzień i nie blednie.

Czy polecam zestaw?
Tak.ale osobom,które nie mają bardzo wielkiego problemu ze skórą.


6 komentarzy :

  1. Troche drogo, ale dobry puder jest ważny żeby nie podrażnił skóry, a przede wszystkim spełniał swoją role ;) Pozdrawiam-Rebel :) eternalrebel55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw nie nadaje się dla mnie niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są dobrej jakości ale ich cena...póki co nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię podkłady mineralne, jednak z tej firmy nie miałam okazji testować jeszcze niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tych produktach sporo dobrego. Lubię minerały więc może kiedyś wpadną w moje ręce. Oprócz bronzera, bo nie lubię tych z pomarańczowymi tonami.

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka