Idealny krem do rąk-Moraz

Cześć!
Dzisiaj zapraszam Was na recenzje cudownego kremu do rąk firmy Moraz.


Krem kupiłam parę miesięcy temu w Super-Pharm.Jego cena wynosi ponad 30 zł,czyli bardzo dużo jak na krem do rąk,jednak bardzo często jest w przecenie.Ja zapłaciłam za niego 9,99 zł.
Krem otrzymujemy w bardzo ładnej tubce o pojemności 50 ml.Konsystencja jest lekka i bardzo dobrze się rozprowadza.Krem szybko się wchłania,pozostawiając lekką powłoczkę.Moje dłonie są bardzo wysuszone i zaczerwienione.Przetestowałam mnóstwo kremów,ale efekt nawilżenia i wygładzenia był chwilowy.Ten krem pozytywnie mnie zaskoczył.Sprawił,że moje dłonie wyglądają na zdrowsze.Prezentują się naprawdę o wiele lepiej niż przedtem.Dzięki niemu dłonie są miękkie,wygładzone i świetnie nawilżone przez bardzo długi czas.Krem stał się moim ulubieńcem i codziennie gości w mojej torebce.



4 komentarze :

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka