Suchy szampon Batiste

Cześć!
Suche szampony Batiste goszczą u mnie już bardzo długi czas.Jest to bardzo przydatna rzecz,gdy musimy szybko gdzieś wyjść,a potrzebujemy odświeżyć włosy.


Suchy szampon możemy kupić w wielu drogeriach stacjonarnych jak i internetowych.Ja swój kupiłam w Super-Pharm za ponad 16 zł.Tym razem zdecydowałam się na wersję Oriental.Często są promocje na nie,tak jak np. niedawno w Naturze przy zakupie dużego otrzymywało się mały za 0,01 zł.Wersja Oriental jest przeznaczona dla każdego rodzaju włosów.Opakowanie jest bardzo śliczne,takie dziewczęce i wiosenne.


Po nałożeniu szamponu pojawia się biały nalot,ale po rozczesaniu znika.
 Szampon pochłania sebum i zwiększa objętość fryzury.Włosy wyglądają świeżo.
Nie powinno się ich używać zbyt często,bo mogą źle działać na skórę głowy.



5 komentarzy :

  1. Ostatnio często spotykam się z recenzjami tego produktu
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szampon faktycznie dobrze się sprawdza w szczególności u osób, które mają zabiegany tryb życia i cenią sobie czas :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię suche szampony Batiste :) Czasami zdarzają się takie dni, że są niezastąpione :P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te szampony! Są świetnym rozwiązaniem :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam ich raz na jakiś czas, są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Daisy Queen © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka